ponedeljek, 17. maj 2010

GABRIELA MONTERO: Kako sem jo lahko spregledal?!?!

"Ko improviziram," pravi Gabriela , "se povežem s svojo publiko na povsem edinstven način - in oni se povežejo z menoj. Ker improvizacija predstavlja tako velik del tega, kar sem, se lahko skoznjo najbolj naravno in spontano izrazim. Improviziram od trenutka, ko so se moje roke prvič dotaknile klavirja, a mnoga leta sem ta aspekt svojega igranja skrivala pred drugimi. Potem me je en dan slišala Martha Argerich, ki je postala ob moji improvizaciji popolnoma eksatična. Še več kot to, prav Martha je bila tista, ki me je prepričala, da je mogoče združiti kariero resnega "klasičnega" umetnika z mojo drugo platjo, ki je precej edintvena."

Vse ostalo si lahko preberete tukaj:














Ni komentarjev:

Objavite komentar