
Koncert Miguela Borgesa Coelha {Porto, Casa da Musica: 28. 4. 2010}
Beethoven: Bagatelles op. 126
---> Prefinjen in osmišljen zvok v počasnih in spevnejših delih bagatel, nesproščena roka v hitrih in energičnih delih, posledično ton ni jasen in izenačen. Posledica: celokupna slika posameznih bagatel ni popolnoma jasna.
Arnold Schönberg: Suite op. 25
---> Zelo dobra ter jasna časovna organiziranost, po mojem premajhna diferenciacija v tonu in preskopa uporaba pedala - tako kompleksna vsebina brez slednjih (kljub dobremu "timingu") ni dovolj razumljiva.
Claude Debussy: Suite Pour le Piano
---> Solidno.
Alexsander Skriabin: Pet preludijev op. 74
---> Pozno in krasno Skrjabinovo delo. Kljub očitni kontinuiteti preludijev sem pogrešal večje razlike v tonu (presenečenja, raznolikost), vse je "v istem prostoru". Kakor koli, ne poznam dela, zato ne morem biti kompetenten kritik.
Jorge Peixinho: Etuda III v B-duru
---> Med vsemi temi velikani etuda (ki se sicer zanimivo in z obilo humorja poigrava s tonskim eksperimentiranjem okoli B-durovega akorda) izpade malce banalno. A še enkrat, ne poznam dela, zato bom raje tiho.
Bela Bartok: Suite Outdoors
---> Verjetno so si bili prvi trije stavki malce preveč podobni (prvi - "brutalen" je bil zaigran zelo dobro, a potem sta bila tudi naslednja dva nekoliko preveč brutalna), četri je bil izjemen! (v vodenju glasbene misli in še bolj v zvoku, ki , se zdi, je bil skoraj "izven tega sveta"), peti stavek je bil zaigran energično in suvereno.
--->Dodatek: Satie...
Ni komentarjev:
Objavite komentar